Categories
Blurs

In de mailbox

Op Hogeschool Gent, Departement Bedrijfsmanagement, loopt een onderzoek naar “Consumer insights in het gebruik van sociale media door Belgische jongeren”. We zijn op zoek naar 16- tot 34-jarigen die online boodschappen over producten of diensten creëren of verspreiden.

In deze fase van het onderzoek willen we graag met zulke gebruikers praten. U begrijpt dat het belangrijk is dat we de mening van veel gebruikers kennen. We zoeken zowel gebruikers die we individueel mogen interviewen als gebruikers die willen deelnemen aan een groepsgesprek. Bent u bereid om mee te werken?

In ruil voor uw medewerking ontvangt u een Fnacbon van 25 euro. Zowel de individuele interviews als de groepsgesprekken zullen online plaatsvinden. U hoeft zich dus niet te verplaatsen. Voor de interviews kunt u zelf het tijdstip en chatprogramma bepalen. De interviews zullen maximum anderhalf uur duren. Voor de groepsgesprekken leggen we samen een datum en uur vast.

Interesse? Meer info vindt u op: http://bmer.hogent.be/onderzoeksocialemedia/

(zat er blijkbaar al een tijdje in, maar over het hoofd gekeken)